fbpx

תוכן עניינים

מערכות סולאריות ביתיות – ייצור חשמל באופן עצמאי וחיסכון בהוצאות

הדור הבא של האנרגיה הסולארית כבר נמצא כאן ומהיום כבר אין צורך להיות תלויים באספקת חשמל מגופים שונים, מהיום אתם אלה שאחראיים על תהליך ייצור החשמל בבית שלכם וכל זאת הודות למערכות סולאריות ביתיות אשר ממוקמות על גג ביתכם והופכות את עולם החשמל לקל הרבה יותר לשימוש ובעיקר חוסכות בעלויות ומובילות לחיסכון עצום בהוצאות החשמל החודשיות. מדובר על מערכות סולאריות העתירות בטכנולוגיות ההופכות את אנרגיית השמש הנאגרות באמצעות הקולטים הנמצאים על גג הבית, לחשמל זמין לכל המערכות החשמליות בבית ובכך מצמצם באופן משמעותי ביותר, את צריכת החשמל הביתית ומוביל לחיסכון משמעותי בהוצאות החשמל, חיסכון אשר היה נמנע אלמלא השימוש במערכת. מהיום כבר אין צורך להיות תלויים באספקת חשמל ממקורות שונים, אין צורך להתמודד עם עליות מחירי החשמל וכל מה שצריך לעשות, הוא לבצע התקנה של מערכת סולארית ביתית ולהתחיל לחסוך בעלויות.

דגש על מקצועיות ובטיחות של התקנת מערכות סולאריות ביתיות

מערכות סולאריות ביתיות, מותקנות באמצעות מיטב אנשי המקצוע בתחום הפאנלים הסולאריים ואשר מחזיקים בכל הידע המקצועי הנדרש, על מנת לספק את איכות העבודה הגבוהה ביותר. מדובר על התקנה אשר נעשית באופן שיטתי ובטוח ושמה לה למטרה לספק את איכות השירות הבטוח והמקצועי ביותר. טרם התקנת הלוחות הסולאריים על גג הבית, נעשות מדידות שונות, על מנת לנצל את שטח הגג המקסימלי ולמקם בתוכו, מספר רב של לוחות סולאריים אשר יספקו את החשמל הביתי. לאחר שלב המדידות, מתבצע שלב ההתקנה של הלוחות הסולאריים, כולל התקנת תשתית אשר תאפשר את תפעול המערכת ללא צורך בהגעה לגג הבניין, כך שמדובר במערכת בטיחותית מאוד אשר מספקת נוחות עליונה ללא עוררין.

התקנת מערכת סולארית ביתית

בעת התקנת מערכת סולארית ביתית קיימת פריסת הלוחות הסולאריים על גג הבניין, לא נעשית באופן שרירותי אלא מתוך אסטרטגיה לניצול מקסימלי של קרני השמש. המטרה היא למקם את הלוחות הסולאריים באופן כזה, שיקלטו כמה שיותר את קרני השמש וכך יוכלו לספק חשמל בכמות גבוהה יותר לזמן מקסימלי ולהוביל, לחיסכון בעלויות החודשיות בצריכת החשמל. המערכת הסולארית אשר מותקנת על הגג, מתוכנתת באופן כזה שהיא מספקת את רמת הבטיחות הגבוהה ביותר למשתמשים בה. היא אינה כוללת חוטי חשמל אשר יוצאים מתוך הלוחות הסולאריים ומעלים את הסיכון להתחשמלות, היא אינה כוללת חלקים אחרים החשופים למגע ידי אדם והיא מקנה רמת בטיחות גבוהה ביותר אשר מונעת באופן מוחלט, כל סכנת התחשמלות ושומרת על בידוד מלא. תפעול המערכת הסולארית נעשה מתוך האזור הביתי וכך אין צורך לעלות אל גג הבניין בכל תפעול או תקלה והכל נעשה ממערכת השליטה, באופן קל ונוח וללא כל בעיות מיוחדות.

חיסכון בהוצאות החשמל השנתי עם מערכת סולארית

השימוש במערכות סולאריות ביתיות, מוביל למהפכה של ממש בכל הקשור לחיסכון בהוצאות החשמל החודשיות ומדובר בבשורה של ממש לצרכנים, אשר מעתה ואילך ייהנו מתנאים משופרים ויוכלו להשתמש בחשמל אותו הם מייצרים בעצמם באמצעות מערכות סולאריות ביתיות. עלות המערכת הסולארית, הינה תלויה בגודל הגג ובכמות הלוחות הסולאריים, אותם צריכים על מנת ליהנות מכמות חשמל גבוהה ויציבה. למראית עין נראה כי העלות הראשונית של המערכת הסולארית הינה גבוהה, אך בראיה לטווח הארוך, ניתן לומר כי מדובר בהשקעה ראשונית אשר תחזיר את עצמה מהר מאוד ותוכלו לחסוך בהוצאות החשמל באופן משמעותי למדי. יוקר המחייה הביא עמו בין היתר עלייה במחירי החשמל ובאמצעות מערכות סולאריות, זה בדיוק הזמן להוביל למהפכה בתחום צריכת החשמל ולהעביר את האחריות לצרכנים.

רוצים לדעת עוד על כמה כסף הגג שלכם יכול לייצר בשנה?

× פנו לנציג